niedziela, 22 listopada 2015

Choinka ze sznurka

Trochę mnie tu nie było, ale to nie znaczy, że próżnowałam. Ostatnimi czasy zrobiłam wiele między innymi świątecznych dekoracji. Pracuję w miejscu, gdzie wymaga się ode mnie proponowania dzieciom i młodzieży różnych form wykorzystywania swobodnego czasu. Idealnie, prawda?
Tak oto nauczyłam ich robić choinkę ze sznurka, z papierowej wikliny, z bibuły, z gazety... Pomysłów mi nie brakuje, a w dodatku tego typu rzeczy stanowią część (małą! żeby ktoś nie myślał, że tylko tym zajmuję się w pracy!) moich zawodowych obowiązków.

Dziś prezentuję choinkę ze sznurka. Karton w kształcie stożka owinęłam bladoniebieską sznurówką. Przyozdobiłam choinkę wstążką, koralikami i gwiazdką z papierowej wikliny.

Wkrótce pokażę kolejne moje dzieła!
pozdrawiam,
Malwina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz