sobota, 5 kwietnia 2014

Brzoskwiniowa spódnica



Z okazji urodzin pewnej przepięknej 4-latki zrobiłam tę oto spódnicę. Wykonana kordonkiem w kolorze brzoskwiniowym. Sugerowałam się poniższym wzorem. Nie bardzo wiedziałam, jak zacząć, gdzie zacząć. Więc zrobiłam troszkę na oko. Kilka rzędów pominęłam, jak widać. Nie zrobiłam również takiego dołu, jak na schemacie. A to dlatego, że w trakcie robótki okazało się, że ten wzór jest na dużą spódnicę, bynajmniej nie na 4-latkę. Gdybym zrobiła wszystkie rzędy, spódnica sięgałaby łydek. Ani by nie była krótka, ani długa. Więc w pewnym momencie skończyłam, gdy uznałam, że na długość wystarczy.

Zdjęcie z internetu

Przeplotłam górę białą wstążką, zakończoną brzoskwiniowymi koralikami. Celowo zrobiłam spódniczkę troszkę za dużą, aby wstążką móc regulować szerokość i ewentualnie ścisnąć, gdyby okazała się za duża.



W środku biała podszewka. A to już dzieło krawcowej. 



Z boku na zamek.





Zrobiłam także kwiatka i przyszyłam go do zwykłej gumki do włosów.
Kwiatek powstał według tego wzoru => KLIK



I tak powstał oryginalny urodzinowy prezent.


2 komentarze: