wtorek, 20 grudnia 2016

Kurtka zimowa w serduszka

Spodobało mi się szycie kurtek! Może dlatego, że ma to wiele plusów. Wbrew pozorom uszycie kurtki zimowej wcale nie jest takie trudne. Wierzcie mi, że szycie z elastycznych materiałów sprawia mi dużo więcej trudności, niż uszycie kurtki.



Kurtkę, którą dzisiaj przedstawiam uszyłam z ciekawego materiału, który trochę przypomina dżins z strechem. Kolor jest trafiony totalnie w mój gust - burgund w serduszka w kolorze fuksji. Kupiłam go więc sporo, więc wkrótce pochwalę się innymi uszytkami z tego materiału.


Wewnętrzną część kaptura zrobiłam z łowickiego jerseyu, co daje świetny efekt. Kurtka zapinana jest na suwak. Dodatkowo jest przepasana ozdobnym paskiem na gumce z zapinaniem od starych ogrodniczek!

Uszyłam do kompletu czapkę i szal z takim samym zapinaniem, jak kurtka. 



         Szal można nosić jako komin, ale można też ułożyć go tak, by pełnił rolę kołnierza na kurtce.



Ciekawa jestem, czy Wam się podoba! Pozdrawiam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz