sobota, 28 grudnia 2013

Sukienka "3 kolory"

Tę sukienkę po prostu uwielbiam. Przede wszystkim dzięki kolorom. Przypadkiem w jednym ze sklepów pasmanteryjnych, w którym rzadko bywam, znalazłam cudowną włóczkę akrylową w kolorze fuksji i intensywnego fioletu. Zakupiłam, nie wiedząc jeszcze, co z tego zrobię.
Już wiem, że włóczka akrylowa jest świetna. Bardzo dobrze się nią szydełkuje, super się nosi, bo nie "gryzie", no i kolory są świetne. Kupiłam jeszcze wiele innych ciekawych odcieni - miętowy, oberżyna, smerfowy.

Oto sukienka dla mojej córki.
Rozpinana z przodu, na 3 guziki w kształcie kwiatków.





Część w kolorze fuksji wykonałam według poniższego schematu. Jedyna zmiany, jakich dokonałam, to w co drugi rząd wbijałam się tylko w tylną część słupka, żeby powstały wypukłe rzędy. Wykończyłam górę słupkami i zrobiłam dziurki na guziki.



Część w kolorze intensywnego fioletu to po prostu kilka rzędów zwyczajnych słupków. Zrobiłam do tego kółeczka z fuksji , na środku każdego z nich jest biała perełka.

Część w kolorze jasnego fioletu zrobiłam z tego schematu:


Podobną sukienkę zrobiłam też koleżance. Niedługo pokażę Wam drugi wariant tego ciuszka.

A oto moja księżniczka.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz